Понеділок, 19.11.2018, 00:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Статистика

Пользователей сайта :
Всего :

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Годинник
Контакти
вул. Некрасова, 127
м. Біла Церква, Київська область, 09100
-------------------------
тел.(04563)7-01-10
E-mail:
school21ukr2@ukr.net
Головна » 2017 » Листопад » 1 » Круглий стіл
07:06
Круглий стіл

«Партнерство - ефективна модель педагогічної взаємодії та співпраці між учителем, учнями та батьками»

План засідання

  1. Педагогіка партнерства – новий формат педагогічної діяльності вчителя Нової української школи.
  2. Принципи партнерських взаємин у педагогіці.
  3. Сім’я як педагогічна система.
  4. Форми спільної роботи школи і сім'ї.
  5. Створення належних умов  навчання та виховання для кожного учня школи через тісний зв'язок з родиною.
  6. Формування у батьків педагогічної позиції щодо своєї дитини.
  7. Організація психолого-педагогічної освіти батьків. 

Порада: усі учасники навчального процесу ставляться…

До нетерплячих – терпляче.

До сором’язливих – турботливо.

До розгніваних – доброзичливо.

До образливих – особливо тактовно.

До грубих – делікатно.

А до всіх разом – уважно!

Кожна дитина – неповторна, наділена від природи унікальними здібностями, талантами та можливостями. Місія Нової української школи – допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками. «Якщо вчитель став другом дитини, якщо ця дружба осяяна благородним захопленням, поривом до чогось світлого, розумного, у серці дитини ніколи не з’явиться зло», – писав Василь Сухомлинський. Нова школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства». Основні принципи цього підходу: в основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними та зацікавленими однодумцями, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Школа має ініціювати нову, глибшу залученість родини до побудови освітньо-професійної траєкторії дитини. Нова школа допомагатиме батькам здобувати спеціальні знання про стадії розвитку дитини, ефективні способи виховання в дитині сильних сторін характеру і чеснот залежно від її індивідуальних особливостей. Діалог і багатостороння комунікація між учнями, учителями та батьками змінить односторонню авторитарну комунікацію “вчитель” – “учень”.

В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. учитель має бути другом, а родина – залучена до побудови освітньої траєкторії дитини.

Обговорення теми засідання…








 

https://drive.google.com/open?id=1X04eJhh88tvPBZPBT_z-TilKjK4hsQT6QR2-ydbbSI4

Категорія: ВМК - Методична галерея | Переглядів: 96 | Додав: Nataliwa | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Корисні посилання
Національна дитяча гаряча лінія Національна дитяча гаряча лінія
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Пошук
Архів записів