Проблема ШМО вчителів природничого циклу «Розвиток пізнавально-навчальних компетентностейучнів предметами природничого циклу в умовахдопрофільного та профільного навчання»
Проблеми, над якими працює методичне об’єднання:
Формування природничих компетентностей старшокласників в умовах допрофільного і профільного навчання;
Використання нових інформаційних технологій на уроках природничого циклу;
Вибір і структурування навчально - виховного матеріалу в процесі викладання хімії, біології, географії на засадах інтеграції та гуманізації;
Розвиток педагогічної ініціативи, підвищення інноваційної культури;
Формування мотивації здорового способу життя;
Роль природничих предметів у формуванні екологічних знань і екологічної культури.
Проблеми, над якими працюють вчителі природничого циклу
№
Прізвище, ім’я, по батькові
Доручення
Проблема, над якою працює вчитель
1
Меримерін Олег Володимирович
Директор школи
Забезпечення необхідного рівня професійної компетентності вчителя географії
2
Кіпчинська Надія Анатоліївна
Керівник ШМО Зав. кабінетом
Активізація розумової діяльності та розвиток комунікативних якостей учнів
на заняттях хімії шляхом використання інноваційних технологій.
3
Коваль Оксана Пилипівна
Зав. кабінетом географії
Формування географічної культури особистості учня шляхом діяльнісного підходу при вивченні географії.
4
Корованюк Наталія Василівна
Зав. кабінетом біології
Формування ключових компетентностей на уроках біології.
5
Скрох Ірина Миколаївна
Відповідає за рубрику – вісті з уроків
Дидактична гра як форма і метод вивчення біології.
6
Мельник Людмила Миколаївна
Відповідає за огляд науково-методичної літератури
Розвиток активної творчої особистості через діалогове навчання на уроках географії.
Основні завдання ШМО вчителів природничого циклу:
Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.
Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження комп’ютерних технологій
Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.
Поглиблювати знання з навчальних дисциплін, як учнів так і вчителям працювати над питаннями самоосвіти.
Продовжити систему проведення відкритих уроків.
Працювати над поповненням навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційно довідкового забезпечення кабінетів природничого циклу.
Виявлення, узагальнення та розповсюдження досвіду творчо працюючих педагогів.
Розробка навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних завдань, підбір тем для роботи з обдарованими дітьми